Followers

Sunday, January 23, 2011

selangkah kehadapan

patutlah sejak-dua menjak ni aku selalu sakit2 kat bahagian sendi, semalam terfikir gak adakah kandungan kalsium dalam badan aku semakin kurang.. maklumlah orang menyusu kan.... kebetulan masa jumpa doc azlina kat klinik Doktor sharifah & Azlina. doc suggest aku amik kalsium suplement, look like i needed it to prevent oateoporesis.  hari ni bangun dari tidur .... jeng jeng jeng..... my best friend dah datang... fuhhhh after so long takde.... hari ni dia timbul. maknanya lepas ni kena lebih berhati2, hheehehe. patutlah susu mcm kurang jer.

Alhamdulillah... semalam pulang daripada klinik, sudahnya kami pun bersepakat untuk membeli deep freezer, tapi sebelum tu jenuh juga lah tawaf satu kawasan subang perdana, kampung subang dalam memastikan pilihan yang tepat.  after wheighing all the facts, then we all decided to buy  deep freezer jenama faber jenis bukaan sisi, kebetulan dia tengah offer dekat one of shop kat sini.


memandangkan ruang rumah pun takdela besar mana, so jenis yang ni just nice nak fit in our house. pening gak... semakin menyempitkan kawasan dapur.
so semua stock kat tempat kerja telah pun dibawa pulang ke rumah, kami agih2 kan mengikut bulan... inilah hasilnya


harap2 selepas ni stock susu semakin meriah...mcm momy2 kat luar sana, mudah2han hasrat nak BF syirah selama 2 tahun di permudahkan. Insya Allah



Terima kasih abang,

2 comments:

  1. min..aku tertarik dgn DF ko nie..

    kat kedai mana ko beli..bolela aku usha nti..hehe

    ReplyDelete
  2. model faber : FZ108U
    cuba cari kat kedai2 letrik. tak semestinya kat kedai besar2... nanti tak leh nak cerita harga. aku beli kat kedai kecik jer rm780 promosi CNY, harga w/o promosi rm1k. cubalah... sesuai untuk kita yang stay apartment

    ReplyDelete