Followers

Thursday, December 2, 2010

LDP Course

Akhirnya aku tamat gak kursus 3 hari ni... ingat kan tak mampu nak buat. ramai yang kata couse ni leceh... long hour, a lot of presentation. but to achieve my PMS... i have to complete it. I did it Yeayyyy... semoga pengajaran dan momentum yang aku dapat sepanjang sesi ni dapat aku kekalkan dan aplikasikanya. InsyaAllah. dan yang paling aku bangga adalah... aku berjaya mengepam biarpun dikeributan nak attend lecture. setiap kali break jer... bergegas p surau... nak mengepam tak pun balik bilik. sib baik ada icebox so dapatlah aku simpan stock susu ni. kalu pump kat surau leceh sket.. sebab ada satu jer powerpoint dah tu ramai orang. tapi tak kisah arr janji pump n kejar masa

Ya Allah permudahkanlah segala urusanku dalam melaksanakan tanggung jawab kepada anak2 ku & orang sekeliling ku. Moga Hasratku untuk bf syirah selama 2 tahun terlaksana.

btw aku punya stock alfalafa dah habis... dah order dah.... tapi tak sampai2 lagi... cik Norita... harap dapat dipercepatkan ye... tima kasih

2 comments:

  1. salam min..
    ketemu kembali di dunia blog :)
    teruskan azam nak BF insyirah..I support you..yg penting usaha dan jgn mudah putus asa.. :)

    ReplyDelete
  2. wsalam
    baru start jer blog ni. tak sangka kita buleh dapat banyak info kat sini.
    btw, terima kasih atas sokongan. hope dapat ikut jejak langkah syima bf kyra for almost 2 yrs. AMIN

    ReplyDelete