Followers

Monday, December 19, 2011

Hectic Month

sedar tak sedar banyak benda dah berlaku....

bermula dari episode mak n abah pergi haji... sampai lah laa ni, depa dah selamat kembali

dan aku... masih tak berkesempatan nak update blog lagi... sebab tersangatlah bizi

dengan keadaan nina, huda n aku yang asyik demam dan selsema

tup tup bulan december dah mencecah ke pertengahan bulan...

kandungan aku pun dah mencecah 5 bulan ... banyak benda tak sempat aku nak coretkan kat sini.


takpe aku akan ku cari masa terluang itu...